Laatste paar uurtjes... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Gerben Loenen - WaarBenJij.nu Laatste paar uurtjes... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Gerben Loenen - WaarBenJij.nu

Laatste paar uurtjes...

Door: Gerben van Loenen

Blijf op de hoogte en volg Gerben

10 Juli 2014 | Nederland, Eindhoven

Op Nederlandse bodem :)

Na de laatste dagen nog veel last minute voorbereidingen getroffen te hebben kropen ook deze dagen langzaamaan voorbij. O.a. koffer tig keer opnieuw inpakken om te zorgen dat hij onder de 32 kg blijft. Zorgen dat je handbagage in de gratis categorie blijft vallen. Maar ook dat is allemaal gelukt. Daarna nog ff een lekkere bruine boterham met Hollandse kaas gegeten en toen was het moment gekomen om dag te zeggen tegen m'n familie.

Met die hutkoffer richting het station gegaan en een hele fijne en voorspoedige reis gehad. Op dat gebied heeft de NS en de lokale vervoerder het goed voor elkaar door gewoon een rechtstreekse shuttle richting airport te laten rijden. Kortom na een rondrit door Eindhoven ook gearriveerd op het vliegveld van Eindhoven. 'T was redelijk rustig. Uiteindelijk maar gelijk doorgelopen naar het Tullip Inn Hotel wat is gelegen op de vertrekhal. Een leuke kleine kamer op de 4e verdieping met uitzicht, als ik met een bochtje probeer te kijken, op de vliegtuigen.

Na een hapje gegeten te hebben op het vliegveld en een kopje koffie in de bar van het hotel ben ik maar richting m'n kamer gegaan. Daar maar wat laatste dingen geregeld en ben d'r dan nu helemaal klaar voor :)

De bedoeling is dus dat we (ikzelf maar ook de groep van de HOE die naar Zrenjanin gaan) om 9.05 zullen opstijgen met dat roze geval. Om 11.20 zullen we dan weer naar beneden gaan en zal het als het goed is landen op Servisch grondgebied. De groep zal dan met een shuttlebus richting Zrenjanin gaan en ik haal m'n huurauto op. Gelukkig eentje als het goed is met airco want ook in Servie is het weer lekker warm :)

Ik vindt het leuk als mensen mij volgen, dan kan je hier links je mailadres invullen en wanneer ik dan weer een blog geschreven hebt krijg je vanzelf een mailtje.

Hieronder is ook nog een gastenboek, waar ik graag de reacties in terug lees. Dus ga gerust je gang met je reactie schrijven enzo.

Oftewel... Tot de volgende blog!

• 11 Juli 2014 - 11:04

Wil Kreuning Van Ekeris:

We gaan je volgen hoor...en ook van harte gefeliciteerd!

• 12 Juli 2014 - 23:04

Janny Tanis:

Mooi Gerben, dat je weer naar Servië bent gegaan met mensen van de HOE. Heb je een programma of is het meer wat je hand vindt om te doen? Ik heb nooit meer iets van het landbouwprojectje gehoord, dat opgezet zou worden, jij wel?