Reisschema - Reisverslag uit Kucura, Servië van Gerben Loenen - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Kucura, Servië van Gerben Loenen - WaarBenJij.nu

Reisschema

Door: Gerben van Loenen

Blijf op de hoogte en volg Gerben

13 Juli 2014 | Servië, Kucura

Zaterdag 12 juli t/m dinsdag 15 juli (ochtend) Kucura
Dinsdag 15 juli (middag) t/m woensdag 16 juli (middag) Zrenjanin
Woensdag 16 juli (middag) t/m zaterdag 19 juli (avond) Kucura
Zondag 20 juli t/m maandag 21 juli (ochtend) Zrenjanin

De rest zal ik noteren zodra ik het weet.

Ik weet wel dat ik met Herbert van Dalen van de stichting ook nog een trip ga maken naar Hongarije. Dit zal van 27 juli t/m 30 juli zijn, als ik het me goed herinner.

  • 13 Juli 2014 - 19:57

    Willy:

    Die foto's van dat festival zou dat iets voor edoza zijn bij ons ,allemaal in klederdracht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Actief sinds 17 Juli 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 5687

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Round trip Serbia

Landen bezocht: