Voorbereiden en alles bij elkaar zoeken. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Gerben Loenen - WaarBenJij.nu Voorbereiden en alles bij elkaar zoeken. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Gerben Loenen - WaarBenJij.nu

Voorbereiden en alles bij elkaar zoeken.

Door: Gerben van Loenen

Blijf op de hoogte en volg Gerben

04 Juli 2014 | Nederland, Hilversum

Zo... nadat ik vandaag te horen kreeg dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding komt het echte vakantie gevoel weer boven...Ik ga deze zomer weer naar Servië.
Ik heb er onwijs veel zin in... weer alle vrienden ontmoeten die ik in de loop van alle reizen ontmoet heb en ook weer volop genieten van de fellow ship met o.a. Aleksander en Slobodan.

In de komend week zal ik weer alles gaan opzoeken thuis en ook m'n kamer maar even schappelijk achterlaten om niet in een bende terug te komen. Met deze reis die ik alleen ga maken was het ook wel noodzakelijk om zelf nu een blog bij te houden.. vandaar dat ik maar m'n oude account bij waarbenjij.nu geupdate heb en weer gaan gebruiken mits de WIFI het toelaat ;)

Ik zal in de loop van volgende week m'n reisschema is posten hier, ik ga namelijk ook ff een lang weekend richting Hongarije. Om daar te kijken hoe de kerk is waar ik 2 jaar geleden aan geholpen heb. Ik zal proberen wat foto's hier te uploaden wanneer het WIFI mij ook hierin goedgezind zal zijn ;)

Kortom, geniet de komende tijd weer van wat reiservaringen die ik hopelijk zal op doen in Servie.

Ciaou!

Gerben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Actief sinds 17 Juli 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 5684

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Round trip Serbia

Landen bezocht: